שירות לקוחות

שירות לקוחות

לקוחות יקרים,
התחדשנו באתר חדש ומתקדם של המותגים ACE ו-AUTO DEPOT, מהיום אפשר לרכוש הכל במקום אחד!
צוות השירות שלנו לשירותכם בימים א-ה  בין השעות 08:30-16:30 בטלפון 079-3002400 ובמגוון ערוצים דיגיטליים, במייל aceservice@ace.co.il.
חשוב לנו לעדכן כי בשלב זה לא ניתן לצפות  באזור האישי  בהיסטוריית ההזמנות שנרכשו לפני 03.2022, תוכלו למצוא במיילים ובהודעות הטקסט שנשלחו אליכם את פרטי ההזמנות שנעשו בעבר.
לשירותכם
צוות השירות של ACE.

1. רגע לפני שאתם מתקשרים לבדוק לבדוק את סטטוס ההזמנה שלכם, כדאי לבדוק את אישור הזמנה אשר נשלח אליכם במייל ובו מצוינים ימי האספקה.חשוב לזכור, ימי אספקה אינם כוללים שישי שבת, ערבי וימי חג וחול המועד. ברגע שההזמנה מוכנה נעדכן אתכם בהודעת SMS עם כל הפרטים החשובים.

2. שירות מיוחד עבור הזמנות באספקה מסניפי הרשת - פניה ישירות לסניף
נציג אונליין אשר יענה על כל השאלות שלכם לחצו כאן לאיתור הסניף

לרשימת סניפי ACE

שאלות ותשובות

  • מועדי פעילות

    האם סניפי הרשת פתוחים בשבתות?

    מרבית סניפי הרשת פועלים בשבתות, אך ישנם מספר סניפים שסגורים. לצפייה במועדי פעילות כנסו לעמוד סניפים

    באיזו שעה נסגרים סניפי הרשת בערבים?

    שעות הסגירה של כל אחד מהסניפים שונה. לצפייה במועדי פעילות הסניפים לכנסו לעמוד סניפים

    באיזו שעה נפתחים סניפי הרשת בבקרים?

    שעות הפתיחה של כל אחד מהסניפים שונה.
    יש להיכנס לעמוד הסניפים.
  • הזמנת רהיטים באינטרנט

    האם קיימת אפשרות להתאים רהיטים למידות שלי?

    אפשרות התאמת מידות הרהיטים קיימת בעת הזמנת המוצרים במחלקת רהיטי ספץ בסניפי הרשת בלבד.
  • מדיניות החזרת מוצרים

    תוך כמה זמן ניתן להחזיר את המוצרים שקניתם באתר?

    החלפת מוצרים שנקנו באתר כפופים לחוק מכר מרחוק ואנו מקפידים לקיים אותם במלואם. (מפורט בתקנון האתר)

    איך מחזירים מוצר שקניתם באתר?

    במידה ורכשת את המוצר באחד מסניפי הרשת או קיבלת את המוצר במשלוח מאחד מהסניפים - החזרת המוצר היא בסניף.
    במידה ורכשת מוצר בהובלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות 

    האם ניתן לבטל רק חלק מהזמנה באתר?

    כמובן, ניתן לבטל חלק מהזמנה דרך כפתור הביטול בדף הבית

    האם יש עלות בהחזרת מוצר שנקנה באתר?

    ניתן להחזיר מוצר ללא עלות בסניפי הרשת בלבד , בכל מקרה אחר של הובלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לבירור העלויות.

  • משלוחים

    מה זה איסוף עצמי?

    כל מוצר באתר ניתן לאסוף עצמאית מסניפי הרשת, מהמחסן הלוגיסטי או ממחסני הספק בהתאם לפירוט המופיע בדף המוצר

    מה עושים עם מוצר שנקנה באתר והגיע פגום?

    אנחנו פה לשירותכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות, בטלפון, במייל או בהודעה פרטית בפייסבוק ונדאג לחזור אליכם על מנת לטפל בפנייתכם

    יש לכם משלוחים ?

    בוודאי! בכל דף מוצר מפורט אפשרויות המשלוח ואיסוף עצמי.
  • מבצעים

    איפה ניתן לראות מבצעים מעודכנים באתר?

    מבצעים באתר מתעדכנים כל הזמן, מוזמנים להירשם לניוזליטר שלנו בכדי להבטיח עדכון מיידי על כל המוצרים בזמן.
  • חברות במועדון לקוחות

    איך מצטרפים למועדון הלקוחות?

    אפשר להצטרף למועדון הלקוחות של ACE AUTODEPOT  בסניפי הרשת. גשו לקופאית ובקשו להיות חברים שלנו :) 

    כמה עולה חברות / הצטרפות למועדון?

    עלות החברות המועדון הינה 9.9₪ לשנה מיום ההצטרפות, בשלב זה חידוש החברות במועדון ללא תשלום. אפשר לבטל את החברות ללא קבלת זיכוי

    איפה אני יכול לראות את המוצרים?

    כחלק מחוויית השירות האינטרנטי שלנו, חשוב לנו לתת כמה שיותר מידע על כל מוצר ומוצר באתר. יחד עם זאת, אנחנו מבינים שלפעמים אין תחליף להתנסות פיזית. חלק מהמוצרים המוצגים באתר נמצאים בסניפי הרשת. אתם מוזמנים לבוא לסניף הקרוב אליכם ולראות את המוצרים. ישנם מוצרים הנמכרים באתר בלבד.

    האם אוכל להנות מהטבות החברות במועדון גם באתר?

    תוכל להנות ממבצעי המועדון באתר שלנו. 
    הטבת יום הולדת והצטרפות למועדון הלקוחות בשלב זה אפשרית רק בסניפי הרשת.