שירות לקוחות ACE | AUTODEPOT

שירות לקוחות ACE | AUTODEPOT

צוות השירות שלנו לשירותכם בימים א - ה בין השעות 08:30-15:30 במספר הוואטסאפ 054-1510885  

*בחול המועד פסח מוקד שירות הלקוחות ישמח לעמוד לשירותכם בין השעות 08:30 – 14:00

שימו לב:

כדאי לבדוק את אישור ההזמנה אשר נשלח אליכם במייל ובו מצויינים ימי האספקה.

חשוב לזכור, ימי האספקה לא כוללים את שישי שבת, ערבי וימי חג וחו"ל המועד.

ברגע שההזמנה מוכנה נעדכן אתכם בהודעת SMS עם כל הפרטים החשובים.

 

מגוון פעולות בשירות עצמי ויצירת קשר

לבדיקת סטטוס הזמנה            בקשה לביטול הזמנה                יצירת קשר לאחר ההזמנה           סניפי הרשת ושעות הפעילות

מידע נוסף

  • אמצעי תשלום

    מהי מדיניות התשלומים?

    למדיניות התשלומים לחץ כאן

    האם אפשר לשנות את אמצעי התשלום באתר לאחר רכישה?

    הזמנה אשר שולמה באתר לא ניתנת לשינוי.

  • הזמנת רהיטים באינטרנט

    האם קיימת אפשרות להתאים רהיטים למידות שלי?

    אפשרות התאמת מידות הרהיטים קיימת בעת הזמנת המוצרים במחלקת רהיטי ספץ בסניפי הרשת בלבד.
  • מדיניות החזרת מוצרים

    תוך כמה זמן ניתן להחזיר את המוצרים שקניתם באתר?

    החלפת מוצרים שנקנו באתר כפופים לחוק מכר מרחוק ואנו מקפידים לקיים אותם במלואם. לתקנון האתר לחצו כאן

    האם ניתן לבטל רק חלק מהזמנה באתר?

    כמובן, ביטול עסקה באינטרנט מתבצע דרך האתר בתחתית העמוד "רוצים ביטול עסקה".

    מה עושים עם מוצר שנקנה באתר והגיע פגום?

    אנחנו פה לשירותכם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות בטלפון 079-3002400 .
  • הצטרפות למועדון

    איך מצטרפים למועדון הלקוחות?

    אפשר להצטרף למועדון הלקוחות של ACE AUTODEPOT  בסניפי הרשת בלבד וללא עלות

    גשו לקופאית ובקשו להיות חברים שלנו :) 

    האם ניתן לראות את המוצרים?

    ישנם מוצרים אשר נמכרים באתר בלבד ואינם מוצגים בסניף.

    יחד עם זאת, אנחנו מבינים שלפעמים אין תחליף להתנסות פיזית. וחלק מהמוצרים המוצגים באתר גם נמצאים בסניפי הרשת.

    אתם מוזמנים לבוא לסניף הקרוב אליכם ולראות את המוצרים.

    האם אוכל להנות מהטבות החברות במועדון גם באתר?

    תוכל להנות ממבצעי המועדון באתר שלנו. 
    הטבת יום הולדת והצטרפות למועדון הלקוחות בשלב זה אפשרית רק בסניפי הרשת.
    לתנאי המועדון לחצו כאן